Młody wygląd

Młody wygląd skóry mimo upływu lat nie musi być tylko marzeniem – dzięki medycynie estetycznej uzyskanie takiego efektu jest naprawdę możliwe!
Medycyna estetyczna to dziedzina dziedzina, która dba, abyś dobrze poczuła się we własnej skórze a także wspiera Cię w walce z licznymi dolegliwościami.

Vitall Clinic

Gabinet medycyny oraz ginekologii estetycznej Vitall Clinic jest miejscem, które powstało z pasji do zdrowia i piękna ludzkiego ciała. U nas znajdziesz skuteczną, w pełni profesjonalną pomoc.  Rozwiązując swoje problemy natury estetycznej, odzyskasz doskonałe samopoczucie i pewność siebie.

Jakość

W codziennej praktyce stawiamy przede wszystkim na jakość. Stosujemy wyłącznie najlepszy sprzęt oraz preparaty. Wieloletnie doświadczenie zawodowe, ciągły rozwój umiejętności, stale poszerzana wiedza oraz towarzysząca pracy pasja naszego personelu, pozwalają nam osiągać doskonałe rezultaty zabiegów

Zabiegi

Proponujemy szeroki wybór zabiegów, skutecznie zwalczających objawy starzenia, przywracające skórze młody wygląd. Kompleksowe podejście do problemu oraz zastosowanie wysokiej klasy preparatów i metod, przyczyniają się do nawilżenia, uelastycznienia oraz odżywienia skóry, wypełnienia zmarszczek, zredukowania rozstępów, usunięcia przebarwień, a także wymodelowania owalu twarzy lub inne części ciała.

OFERUJEMY PEŁEN ZAKRES ZABIEGÓW MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

VITALL CLINIC - MEDYCYNA DOBREGO SAMOPOCZUCIA

me_botox
BOTOX
Botoks – toksyna botulinowa typu A – to białko wytwarzanej przez bakterie Clostridum botulinum toksyny, która w oczyszczonej postaci zmniejsza uwalnianie acetylocholiny blokując płytkę nerwowo-mięśniową – przyczynę zmarszczek mimicznych.
me_kwasHialuronowy
Kwas hialuronowy
W trakcie zabiegu stosowane są preparaty z kwasem hialuronowym, który jest wprowadzany za pomocą zastrzyków bezpośrednio w skórę.
VitallClinic_logo
Karboxymetylceluloza
Karboxymetylceluloza jest biowypełniaczem, pochodną celulozy, używanym w zabiegach podobnie jak kwas hialuronowy. W miejscu podania długotrwale nawilża skórę, aktywuje procesy naprawcze i odbudowę uszkodzonych tkanek.
me_atelokolagen
Atelokolagen TYP I
Preparat podaje się śródskórnie. Po iniekcji wykonywany jest masaż.
W miejscu podania może pojawić się pieczenie, które powinno ustąpić po kilku minutach.
me_lipotransfer
Lipotransfer
W trakcie zabiegu lipotransferu tłuszcz pobierany jest z wybranych miejsc ciała, wcześniej znieczulonych, a następnie poddawany obróbce. Tak spreparowany tłuszcz wstrzykiwany jest w miejsca wybrane do wymodelowania
me_mezoterapia
Mezoterapia igłowa
W trakcie zabiegu w określone miejsca ciała wstrzykiwane są preparaty, dobrane wcześniej przez lekarza po konsultacji z pacjentem. Igły jakie są stosowane są bardzo cienkie, więc zabieg jest praktycznie bezbolesny.

O NAS

VITALL CLINIC - WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI

me_MZdanowicz
Lek. Michał Aleksander Zdanowicz

Absolwent Akademii Medycznej w Warszawie, Praktyk medycyny estetycznej od 2008 roku.
Członek Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging pod kierownictwem Dr Andrzeja Ignaciuka (Oddział Polskiego Towarzystwa Lekarskiego).
Nieustannie pogłębia swoją wiedzę i umiejętności poprzez uczestnictwo w kursach, posiedzeniach naukowych i kongresach, a także samoedukację.

ZOBACZ, JAK MOŻEMY CI POMÓC

VITALL CLINIC - NIE TYLKO MŁODY WYGLĄD

Medycyna estetyczna – nie tylko młody wygląd!
Proponowane przez nas zabiegi mogą także pomóc w skutecznym rozwiązaniu problemów zdrowotnych, będących przyczyną dyskomfortu lub obniżenia poczucia własnej wartości.

Z wykorzystaniem medycyny estetycznej rozwiążesz problem:

help1

NADMIERNEJ POTLIWOŚCI SKÓRY

help2

RÓŻNEGO RODZAJU STANÓW ZAPALNYCH

help3

TRĄDZIKU

help4

RÓŻNORODNYCH STANÓW BÓLOWYCH

help5

ZNAMION, SKÓRNYCH ROZROSTÓW, BLIZN POOPERACYJNYCH, BLIZN ZROSTOWYCH CZY POTRĄDZIKOWYCH

help6