Dermatologia

W ramach działalności Gabinetu Medycyny Estetycznej świadczymy konsultacje online z zakresu dermatologii.
Konsultacje online są komfortową alternatywą dla długiego oczekiwania w zatłoczonych poradniach i gabinetach lekarskich, która dzięki wnikliwie przeprowadzonym wywiadzie stanowi pełnowartościową usługę medyczną.
Problemy zdrowotne które możesz skonsultować podczas wideokonsultacji to m. in.:

• Łuszczyca
  • Pęcherzyca
dermatolog-konsultacje

lek. med. MAGDALENA STEC-POLAK

• Z wyróżnieniem ukończyła Wydział Lekarski Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego uzyskując nagrodę Okręgowej Izby Lekarskiej w Krakowie dla Najlepszego Absolwenta.
  • Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu medycyny estetycznej na Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
  • Aktualnie w trakcie szkolenia specjalizacyjnego z dermatologii i wenerologii w Klinice Dermatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, gdzie zdobywa umiejętności prowadząc zajęcia dla studentów School of Medicine in English CM UJ oraz uczestnicząc w badaniach klinicznych nowych leków.
  • Autorka artykułów publikowanych w czasopismach naukowych oraz wystąpień na krajowych konferencjach dermatologicznych.
  • Szczególnie interesuje się trichoskopią, czyli nieinwazyjną diagnostyką chorób skóry głowy i łysienia.
  • Członek Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, International Trichoscopy Society oraz IDS (Międzynarodowego Stowarzyszenia Dermoskopowego).