Lipotransfer

Lipotransfer jest nowością na polskim rynku usług medycyny estetycznej. Jest to metoda błyskawicznego modelowania twarzy lub innych partii ciała bez użycia skalpela. Zabieg wykonywany jest przy zastosowaniu własnego tłuszczu pacjenta, który pobierany jest z miejsc jego nadmiaru i aplikowany w okolice wymagające korekty. Jest to obecnie najlepsza alternatywa dla wypełnień sylikonowych. Jest to metoda o wysokim stopniu bezpieczeństwa

W trakcie zabiegu lipotransferu tłuszcz pobierany jest z wybranych miejsc ciała, wcześniej znieczulonych, a następnie poddawany obróbce. Tak spreparowany tłuszcz wstrzykiwany jest w miejsca wybrane do wymodelowania. Efekt jest bardzo naturalny.

Przed przystąpieniem do zabiegu, w trakcie wywiadu z pacjentem, ustalam szczegółowy plan, określane są strefy z których tłuszcz będzie pobrany oraz te, które będą modelowane.

Zabieg trwa ok. 3 godzin. Miejsca poddane zabiegowi są po nim zaczerwienione i opuchnięte, a gojenie trwa około 7 dni. Ostateczny efekt jest widoczny po miesiącu od zabiegu.

Dla kogo jest lipotransfer?

Zabieg polecam wszystkim pragnącym wymodelować wybrane partie twarzy lub ciała przy użyciu naturalnego najbezpieczniejszego wypełniacza. . Można stosować go do redukcji zbędnej tkanki tłuszczowej jednocześnie modelując kości policzkowe, kontur twarzy, redukując zapadnięte okolice, jak i wygładzając powierzchnie dłoni.

• choroby nowotworowe
  • aktywne infekcje skórne
  • problemy z krzepliwością krwi, stosowanie leków rozrzedzających krew