Nici liftingujące

Nici liftingujące pozwalają na odmłodzenie skóry bez zabiegów chirurgicznych. Nie tylko wygładzają i odmładzają skórę, ale mogą też służyć modyfikowaniu kształtu twarzy, np. łuków brwiowych czy kości policzkowych. Stosuje się je także na dekolcie, biuście, brzuchu, ramionach, pośladkach czy nogach. Metoda ta wykorzystuje stymulowanie produkcji kolagenu i wspomaganie napięcia skóry, co daje długotrwałe i naturalnie wyglądające efekty. Stosuję dwa rodzaje nici – zagęszczające oraz wielohaczykowe.

Na czym polega zabieg z użyciem nici liftingujących?

Po aplikacji znieczulenia na obszar podlegający zabiegowi wprowadzam nici za pomocą specjalnych igieł. Zabieg trwa 30 min do godziny, . Po zabiegu mogą pojawić się siniaki i krwiaki. Po zastosowaniu nici wielohaczykowych skóra jest początkowo pofałdowana – ten stan utrzymuje się od tygodnia do dwóch. Ostateczny efekt utrzymuje się do półtora roku. Nici zagęszczające wywołują miejscowy stan zapalny. Powoduje to napływ komórek w miejsce poddane zabiegowi, oblewanie nici komórkami właściwymi skóry i w efekcie zagęszczenie.

Dla kogo są nici liftingujące?

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chciałyby wygładzić zmarszczki, poprawić napięcie skóry, wyrównać kontur twarzy, ie, skorygować kształty ciała nie uciekając się do interwencji chirurgicznej.

• okres po zabiegach chirurgicznych
  • aktywny stan zapalny skóry w miejscu implantacji